وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

 

مجموعه ورزشی والدبباس این روزها حتی از زمان بازیهای لالیگایی و چمپیونزلیگی شلوغ تر است . درست است که برخی بازیکنان آکادمی در این ترکیب حاضر می شوند اما کارگرانی هستند که تلاش می کنند به موقع این بنا و ساختمان برای تیم اصلی را تکمیل کنند.
ساختمان جدید کاخ سفید ، پیشرفت خوبی داشته است اما تعمیرات تا دسامبر به اتمام نخواهد رسید . ساخت و ساز برای تحویل نهایی در پایان سال به اتمام می رسد که البته سرعت و ساخت و ساز چنین بنایی در دنیای فوتبال بی سابقه خواهد بود .
خانه بازیکنان رئال مادرید از مراکز مدرن دیگری مثل میلانلو (میلان) یا پنتینا (اینتر) الهام خواهد گرفت . بازیکنان رئال مادرید بدین ترتیب پس از تمرینات نیازی نیست به خانه هایشان بروند . غذا می خورند ، استراحت می کنند و حریفانشان را آنالیز می کنند . این رویای مورینیو و هر مربی دیگری است .
اقامتگاه تیم اصلی 59 اتاق به وسعت 45 متر مربع خواهد داشت که همه دقیقا مشابه هم هستند و چهار بخش خواهد داشت : اتاق هال ، اتاق خوب ، حمام - دستشویی و تراس . خروجی به سمت زمین تمرین آکادمی و فرودگاه خواهد بود . کیفیت اتاق با یک سوئیت مجلل در یک هتل شیک برابری می کند .

مقر شیک
هتل رئال مادرید را استودیو لاملایی طراحی کرده که چند بار در بازسازی برنابئو نقش داشته است . از فضای آزاد در والدبباس استفاده شده تا بهترین بهره برده شود . مورینیو در زمان حضورش در رئال به فلورنتینو گفت :" والدبباس عالی است اما فضای پرت زیاد دارد . فضای آزادش خیلی زیاد است . "
مورینیو می خواست که این اقامتگاه را از آغاز فصل داشته باشد اما فهمید که غیرممکن است که چنین ساختمان مجهزی در عرض دو ماه ساخته شود . هر چند که مدل جدید سازه ای باعث شد که کارگران ، زمان های اتلاف وقت را 60 درصد کاهش دهند .

ده ها طرح
در حال حاضر برنامه کاری کند تر است . خاک برداری و ایجاد اساس ساختمان در برنامه هاست . به محض اتمام آن ، کار ساختمان یک پیشرفت قابل توجه خواهد داشت و باقی ساختمان بر اساس طرحی حرفه ای ساخته خواهد داشت . در راه طراحی از یک طراح داخلی حرفه ای قرار است استفاده شود .
در حال حاضر برای نقشه داخلی 74 طرح برای در نظر گرفته شده است . پنجشنبه یکی از این طرح ها انتخاب می شوند . کمپانی نقشه برداری گیخون مسئولیت دارد تا این طرح ها را به مرحله اجرا در بیاورد و با استفاده از کامیون و تریلی هایش که از پنجشنبه وارد پایتخت می شوند ، کارها را ادامه دهد .
در ادامه باید مصالح 25 تنی وارد والدبباس شود و یک جرثقیل غول پیکرد هم برای کار وارد زمین تمرین رئال مادرید خواهد شد . در حقیقت این پروژه ای غول پیکر است که آخرین تکنیک های مهندسی در آن اخراج خواهد شد .

آرامش کامل
پس از اتمام ساخت و ساز ، کار ساخت طرح های درونی عملی خواهد شد . واحد ها همه چیز خواهند داشت اما باشگاه در این باره می خواهد خیلی سختگیر و جدی عمل کند .
خانه جدید رئال مادرید زیبا و دلنشین خواهد بود . برخی ایده ها نظیر آینه - تلویزیون قرار است که در اتاق هایش عملی شوند و دستکمی از هتل های شیک نخواهد داشت .

http://www.img4up.com/up2/19345555066470751781.jpg

http://www.img4up.com/up2/32967711406658079936.jpg

http://www.img4up.com/up2/38001498684941895496.jpg



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 133650
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1