وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید
الکس فرگوسن به اندازه شاگردش پاتریس اورا به بازگشت رونالدو به اولدترافورد مطمئن نیست . وی می گوید :" دوست دارم این اتفاق بیافتد اما بعید است . شاید وقتی که 39 ساله شد بتوان به آن فکر کرد که البته این فکر خیلی خیالی است . "
وی ادامه داد :" رئال برای فروش او چقدر پول می خواهد ؟ فکر نمی کنم که هیچ کس بخواهد او را بفروشد . البته هیچ چیز قابل پیش بینی نیست . شاید وقتی قراردادش تمام شود به فکر پیوستن به باشگاه دیگری بیافتد و امیدوارم که باشگاه ما گزینه اصلی او باشد اما هنوز راهی طولانی در پیش است . "
وی به شوخی در مورد تقابل رئال و یونایتد رد چمپیونزلیگ گفت :" باید بندی در قراردادش می گذاشتیم که جلوی ما بازی نکند . بد است که جلوی ما بازی کند ، مثل خیانت می ماند . " و سپس جدی تر شد :" در اولدترافورد استقبال خوب و شایسته ای از او خواهیم داشت . "
فرگوسن ادامه داد :" به نقشی که در دوران فوتبالش داشتیم افتخار می کنیم . به عنوان یک بچه و با تنها 17 سال سن به این جا آمد . اما همیشه دوست داشت در رئلا بازی کند . در رفتارش بی وقایی دیده نمی شد . یک سال بیشتر از آن چه فکر می کردم ماند . او برای ما یک نعمت بود . خوش شانس بودیم که شش سال او را داشتیم و فکر می کنم هواداران هم این نظر را دارد . "
مربی اسکاتلندی در پایان در مورد تقابل با مورینیو گفت :" خاطرات خوبی از تقابل با او دارم و خوب است که در یک بازی اروپایی مقابل او قرار می گیرم . فرصت خوبی خواهد بود . بی تردید کریستیانو بیش از بقیه بازیکنان مورد توجه جواهد بود . او بازیکنی شجاع است که شهامت و جنگندگی او بهترین ویژگی ایست که دارد . "

 

 



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 731
بازدید کل : 133823
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1