وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال از تعصب و تعهدش به فوتبال دفاع کرد و گفت که 100 درصد روی بازی کردن تمرکز دارد و به هیچ وجه مغرور نیست . 

وی در بخش دوم مصاحبه اش با فدراسیون فوتبال پرتغال گفت :" من همیشه اوضاع را خیلی جدی می گیرم . درون زمین کسی نیستم که بیخوید بخندد و شاید این برایم کمی بد باشد چرا که مردم گمان می کنند که مغرور یا غیر صمیمی هستم . "
بازیکن پرتغالی حرف گذشته خود که گفته بود افرادی که شخصا او را بشناسند ، نظر متفاوتی دارند را تائید کرد و آن را نزدیک تر به واقعیت دانست . وی گفت :" نمی توان در مورد افراد با دیدن یا شنیدن قضاوت کرد . وقتی در مورد کسی می توان صحبت کرد که با او شخصا مکالمه کنی . اما این طبیعی است . زندگی بی رحم است . وقتی کسی را نمی شناسی ممکن است که از او انتقاد کنی . در مورد من هم همین طور بوده است و گاهی رفتاری که بقیه با من می کنند ، ناعادلانه بوده است . "
رونالدو در این مصاحبه در مورد مسائل شخصی خود هم صحبت کرد . در پاسخ به این پرسش که ترانه محبوبش چیست ، ترجیح داد که انتخاب نکند و در مورد غذای محبوبش گفت :" غذاهای پرتغالی که گاهی در سفر ها و در اردوهای ملی می خورم دوست دارم . " بازیکن پرتغالی همچنین گفت که به تمامی کسانی که باعث شده امروز به این جا برسد ، مدیون است .
وی گفت :" ما باید خودمان را صد در صد وقف کارمان کنیم . اگر این طور باشد ممکن است که شرایط خوب نباشند . من سعی می کنم که در کارم از حرفه ای ترین ها باشم . "
رونالدو گفت که برنامه خواب در سلامت بدنش خیلی موثر است . این که صبحانه کامل بخورد و در تمرینات با تمام قوا تلاش کند و مهمتر از همه این که استراحت درستی داشته باشد . " این مهم است که با خانواده و دوستان باشی و بتوانی مدتی خود را از فوتبال جدا کنی . من شنا کردم را دوست دارم . این که بدنم روبراه باشد ، خوب غذا بخورم و ... من کاری را می کنم که برای یک حرفه ای مناسب است . "
وی در مورد شخصیت خود گفت که "روراست " است و با ریاکاری دشمن است . او به دوستی ارزش می نهد و خود را کینه جو نمی داند. بازیکن رئال می گوید که پسرش بزرگترین دستاورد زندگی اوست و می خواهد که خانواده اش را گسترش دهد .
وی افزود :" بدون شک مطمئنم که پدر شدن می تواند همه ما را عوض کند . برای من افتخاری است که بتوانم به یک بچه راه و رسم زندگی را یاد بدهم . این زیباست و دوست دارم بچه دیگری داشته باشم چرا که خانواده مهمترین نکته است . "
وی در این باره که 50 سالگی خود را چگونه تصور می کند هم گفت :" من می خواهم زندگی خوبی را با یکی ، دو بچه دیگر داشته باشم و سعی کنم خوشحال باشم . شاید بهتر از حالا باشم و شاید نباشم . زمان مشخص خواهد کرد . "



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 595
بازدید کل : 133687
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1