وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

رئال ماردید و منچستر یونایتد برای پنجمین بار در تاریخشان در سطح اول قاره رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . چهار بازی قبلی در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود که رئال سه بار صعود کرد . جالب این که

اولین تقابل دو تیم در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا در فصل 57-1956 بود . رئال در برنابئو در بازی رفت با گلهای ریال ، دی استفانو و ماتئوس با نتیجه 3-1 برد و در اولدترافورد 2-2 مساوی کرد که دی استفانو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و گل دیگر را خنتو زد . رئال آن چمپیونزلیگ را برد .
در نیمه نهایی فصل 68-1967 نیز دو تیم مقابل هم قرار گرفتند . منچستر در بازی رفت در اولدترافورد با نتیجه 1-0 برد و در بازی برگشت با رئال 3-3 مساوی کرد . گلهای رئال را پیری ، خنتو و آمانسیو به ثمر رساندند . تیم انگلیسی به فینال رسید و با غلبه بر بنفیکا قهرمان شد .
تقابل بعدی دو تیم در چمپیونزلیگ 00-1999 در مرحله یک چهارم بود . بازی رفت در برنابئو 0-0 شد و رئال بازی برگشت در اولدترافورد را 2-3 برد . رائول دبل کرد و خوش درخشید . گل سوم را روی کین به خودشان زد . ردوندو در آن بازی یک حرکت پشت پای شگفت انگیز داشت . رئال در فینال چمپیونزلیگ به والنسیا غلبه کرد .
آخرین تقابل دو تیم نیز مربوط به فصل 03-2002 در مرحله یک چهارم می شود . رئال بازی رفت در برنابئو را 3-1 برد که رائول دبل کرد و فیگو نیز یک گل زد و در اولدترافورد 4-3 باخت که رونالدو نازاریو هت تریک کرد . رئالی ها در نیمه نهایی توسط یووه اوت شدند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 195
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 657
بازدید کل : 133749
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1