وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید
کریم بنزما ، بهترین بازیکن فرانسوی سال 2012 فرانس فوتبال

 از طرف مجله معتبر فرانس فوتبال ، کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکن فرانسوی جهان در سال 2012 انتخاب شد .

در این مراسم زیدان جایزه مهاجم رئال مادرید را به او داد. بنزما که برای دومین سال به این جایزه میرسید گفت:” من خیلی خوشحال هستم که برای دومین سال این جایزه را میبرم . این خوب هست که جایزه را زیدان به من داد چون برای من او بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است . این یک رویا بود که جایزه را از دستان او بگیرم .”

این جایزه از سال 1958 به بهترین بازیکن فرانسوی سال جهان داده می شود، در این سالها ستاره هایی چون زیدان ، ریبری ، پلاتینی و تیری هانری برنده این جایزه شده بودند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 232
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 459
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 133544
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1