وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

مدافع قهرمانی لالیگا یک بار دیگر انتیاز از دست داد. رئال مادرید در حالی به مصاف اسپانیول می رفت که با 11 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا شرایط خوبی در جدول لالیگا نداشت.

بازی با تسلط کامل رئال مادرید بر بازی آغاز شد اما حملات متعدد رئالی ها به دلیل نبود مهاجم نوک در راس خط حمله ی رئال مادرید توپ های ارسالی راه به جایی نبردند.

بعد از فشار بی امان رئال مادرید بر روی دروازه تیم مهمان بر خلاف روند مسابقه اسپانیول در یک ضد حمله ی سریع توسط سرجیو گارسیا به دروازه کاسیاس رسید که عکس العمل به موقع کوئنت رائو مانع از باز شدن دروازه شد.

در ادامه این رئال مادرید بود که بر بازی مسلط بود اما در دقیقه 31 و دوباره روی یک ضد حلمه ضربه ی سرجیو گارسیا با واکنش مناسبی از کاسیاس مواجه نشد و برخلاف روند بازی اسپانیول به گل رسید.

دقایق باقی مانده ی نیمه اول نیز به حملات متعدد رئال مادرید گذشت اما شوت مودریچ نیز جز تیر دروازه راه به جایی نبرد. اما در ثانیه های پایانی نیمه اول کریستیانو رونالدو توانست با یک ضربه ی تماشایی دروازه اسپانیول را باز کند تا دو تیم با نتیجه ی تساوی به رختکن بروند!

نیمه دوم نیز همانند نیمه اول با بازی رو به جلوی رئال مادرید آغاز شد و آنها خیلی زود و تنها پس از 3 دقیقه از آغاز نیمه دوم به گل رسیدند.

در ادامه نیز موقعیت های ایجاد شده توسط بازیکنان رئال مادرید راه به جایی نبرد و انها نتوانستند به گل های بیشتر دست پیدا کنند.

و در نهایت طبق قانون نانوشته ی فوتبال اگر گل نزنی گل میخوری در دقیقه ی 88 اسپانیول گل دوم را نیز وارد دروازه ی کاسیاس کرد تا این سوال ایجاد شود که کاسیاس به راستی مقدس است یا خیر؟

و در نهایت رئال مادرید در شبی که می توانست پیروز میدان باشد در واپشین دقایق بازی متوقف شد تا اوضاع بحرانی تر از پیش شود.



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 133678
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1