وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

استارت کریستیانو رونالدو در شنبه گذشته لایق بررسی است . دوندگی فوق العاده او از محوطه جریمه خودی به محوطه جریمه اتلتیکو که در نهایت شوتش به تیرک خورد . حرکتی که با واکنش های بسیاری مواجه بود .


اگر ساعت خود را از زمان شروع استارت کریستیانو نگاه کنیم ، می بینیم که او پس از ده ثانیه توانسته به محوطه جریمه کورتوا برسد . طول استادیوم برنابئو 105 متر است . اگر مبدا را خط دروازه کاسیاس ببینیم ، می شود حدس زد که کریستیانو تقریبا در متر "7" شروع کرده است . وقتی تایمر 10 را نشان می دهد ، رونالدو در فاصله سه متری محوطه جریمه حریف است (که 16.5 متر دارد) . کل مسافتی که پیمود 92 متر است .

یعنی رونالدو در 10 ثانیه ، 85 متر را طی کرد که تازه باید این را هم در نظر گرفت که او از راست شروع کرد و به چپ رسید و این باعث می شود که نزدیک به دو متر اضافه شود یعنی 87 متر طی کرده است .
او 87 متر را در 10 ثانیه پیمود . اگر 13 متر دیگر را بخواهیم حساب کنیم و گمانه زنی کنیم ، چه عددی حاصل می شود ؟ با قرض و تقسیم عدد 1.30 به دست می آید . یعنی رونالدو 100 متر را در 11.30 ثانیه می پیماید . البته باید 0.15 را به عنوان میانگین زمان ضربه برای شوتزنی استفاده کرد .
طبیعتا این دویدن را نمی توان با دوندگان سرعت مقایسه کرد چرا که آنخل داوید رودریگز ، بهترین دونده اسپانیا 100 متر را در 10.14 ثانیه می دود . البته این را هم باید در نظر گرفت که زمین فوتبال با زمین دو خیلی فرق دارد و کفش ها و شرایط هم خیلی متفاوت هستند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 416
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 133501
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1