وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

به نقل از سایت رسمی رئال مادرید,رونالدو از حمایت و رای تمام کسانی که باعث شدند تا او یکی از سه نامزد کسب توپ طلای ۲۰۱۲ تشکر کرد و معتقد است که قرار گرفتنش در جمع فینالیست های توپ طلای ۲۰۱۲ یک افتخار است. رونالدو گفت:” این یک افتخار است و من افتخار می کنم که در لیست فینالیست های توپ طلای ۲۰۱۲ حضور دارم نتیجه خوب کار کردن و کمک هم تیمی هایم است” پس از ان کریس رونالدو به تمجدید از مربی پرتغالی پرداخت و گفت:”از مربی,خوزه مورینیو تشکر می کنم,در انتخابم به عنوان بهترین مربی سال پس از کسب لالیگا و سوپر کاپ و در نهایت فتح سه گانه سال ۲۰۱۲ هنوز برای رئال تمام نشده است و برای کسب بهترین ها تلاش خواهیم کرد بنابرین امیدواریم در بازی بعدی با ارائه یک بازی خوب, شادی را دوباره به نزد هوادارن بازگردانیم ”



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 355
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 133440
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1