وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

مودریچ برنامه ورود به ترکیب را با موفقیت به اتمام نرسانده است . زمانی که به نظر می رسید پس از بازی با ساراگوسا ، جایگاهش را در ترکیب اثبات کرده ، در بازی با چمپیونزلیگ کارش جالب نبود . فیکس شد اما هیچ چیز از خود نشان نداد و نمره مردودی گرفت . اسین بین دو نیمه به جایش به زمین آمد که این باعث شد که رئال مادرید خیلی بهتر باشد .
مورینیو می داند که اضافه شدن مودریچ به ساختار تیمی کار آسانی نیست . دیروز با دفترچه ای آموزشهای لازم را به او داد . کارانکا مسئول بود . آیتور که مسئول بررسی حرکات بازیکنان است ، نزدیک به 10 دقیقه برای مودریچ صحبت کرد و در مورد مشکلات تاکتیکی بازی مودریچ برایش صحبت کرد .
مورینیو برای مودریچ کلاس خصوصی گذاشته است . مربی پرتغالی می داند که فوتبالی که بازیکن کروات در لیگ انگلیس باز یمی کرد خیلی متفاوت بوده است . او به رئالی آمده که توقعات زیاد است و همه منتظر نتیجه گیری سریع هستند . بدین ترتیب فشاری که این بازیکن نسبت به زمان حضورش در تاتنهام متحمل می شد ، خیلی بالاست .
البته بخشی از این مشکل مربوط به اسین است . در حقیقت این بازیکن که سابقه کار با مورینیو را دارد ، مقابل دورتموند بهترین بازیش را از زمان پیوستن به رئال داشت تا بیش از پیش مودریچ را زیر سوال ببرد .
مورینیو دیر به تمرینات رئال اضافه شد و پیش فصل نداشت . رئالی ها می گویند که رونالدو هم در روز آخر فصل نقل و انتقالات آمد و مشکلی هم پیش نیامد . تازه مودریچ در تابستان بر طبق تمریناتی تمرین کرد که مورینیو برایش در نظر گرفته بود .
مودریچ مقابل ساراگوسا گل زد . این باعث شد برای بازی با بورسیا اعتماد به نفسش افزایش یابد . او فیکس شد و عملکرد چندان خوبی هم نداشت . چند حرکت قابل توجه داشت اما همچون بازی در وست فالن ، عملکردش چندان جالب نبود .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 133556
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1