وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

گونزالو هیگوائین سه تا چهار هفته از میادین باید دور باشد . تست ها در روز پنجشنبه نشان دادند که ال پیپیتا باید نزدیک به یک ماه از میادین دور باشد و حداقل هشت بازی را از دست می دهد .
بازیکن آرژانتینی از ناحیه پای راستش مصدوم شد . مهاجم رئال در دقیقه 15 بازی با بورسیا در برخورد با دروازه بان حریف مصدوم شد و ناچارا بین دو نیمه تعویض شد . مورینیو که فهمید هیگوائین مشکل دارد ، به کایخون گفت از دقیقه 25 گرم کند اما تعویض در آخر نیمه اول انجام شد .
برخی فکر نمی کردند که مصدومیت این قدر جدی باشد اما تست ها نشان دادند که حداقل 21 روز باید از میادین دور باشد و باید به استراحت بپردازد .
او مصدوم جدید تیم مورینیوست . مطمئنا مربی پرتغالی از این که حالا ال پیپتا ، یکی از ستارگان کلیدی تیمش را ندارد ناراحت است . بدین ترتیب هیگوائین بازیهای کلیدی آتی را از دست می دهد .
مربی پرتغالی می داند که در لالیگا جایی برای امتیاز دادن وجود ندارد ، آن هم در حالی که باید مقابل حریفان خطرناکی نظیر لوانته ، اتلتیک ، بتیس و اتلتیکو قرار گیرد . در چمپیونزلیگ نیز رئالی ها باید به مصاف سیتی و آژاکس بروند . آن هم در حالی که ال پیپیتا نیست و بنزما هنوز خوب نشده است .
آرژانتین نیز چهارشنبه هیگوائین را نخواهد داشت . آلبسیلسته به ریاض می رود تا با عربستان بازی کند که البته دی ماریا در این سفر حضور پیدا خواهد کرد .
هیگوائین پس از فهمیدن شدت مصدومیتش به هم ریخت اما سعی می کند که خود را به دربی برساند ، هر چند که ماموریتی تقریبا غیرممکن است . او برای بازی با اتلتیکو انگیزه دارد و می خواهد باز هم در یک چالش باور نکردنی شرکت کند .
او در ژانویه 2011 زمانی که کمرش را عمل کرد نشان داد که مرد چالش های غیرممکن است . پزشکان و مورینیو فکر می کردند فصل را از دست می دهد اما بازیکن آرژانتینی در آوریل به میادین برگشت . او می خواهد باز هم معجزه کند .
هیگوائین در حالی مصدوم شد که در بهترین روزهای فصلش بسر می برد . او در سه بازی پیاپی لالیگا گل زده بود تا چهارمین گلزن برتر فصل لالیگا باشد .




Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 564
بازدید کل : 133656
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1