وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

بالوتلی

خوزه مورینیو سرمربی سائق اینتر میلان خاطره ای را از زمان حضورش در نیمکت اینتر و صحبت هایش با ماریو بالوتلی تعریف می کند.
مورینیو در مصابحه با CNN در این باره می گوید: " ماریو سرگرمی خوبی بود. می توانم از دوران حضور دو ساله ام در اینتر همراه با ماریو یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای بنویسم. اما ژانر کتاب درام نخواهد بود، بلکه کمدی است. به یاد دارم که با روبین قازان بازی داشتیم. در قازان من هیچ مهاجم تخصصی در اختیار نداشتم. نه میلیتو، نه اتوو. همه شان مصدوم بودند. واقعا به دردسر افتاده بودم و ماریو تنها گزینه من بود. دقیقه ۴۲ یا ۴۳ ماریو یک کارت زرد گرفت. بنابرین زمانی که بین دو نیمه به رختکن رفتیم می توانم بگویم از ۱۵ دقیقه آن، ۱۴ دقیقه را با ماریو صحبت کردم. به او گفتم ماریو نمی توانم تو را با بازیکن دیگری عوض کنم. ماریو هیچ گزینه تعویضی ندارم. ماریو هیچ مهاجمی روی نیمکت نیست. هیچکس را نزن. فقط با توپ بازی کن. ماریو هیچ واکنشی نشان نده. اگر کسی قصد داشت تو را عصبانی کند، واکنشی نشان نده. ماریو اگر داور اشتباه کرد هیچ واکنشی نشان نده. ماریو خواهش می کنم. می دانید نتیجه چه شد؟ او در دومین دقیقه از نیمه دوم اخراج شد!"




Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 196
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 133750
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1