وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

اسکار

اسکار بازیکن برزیلی و آینده دار چلسی، که از آغازین روزهای حضور در استمفوردبریج عملکرد درخشانی داشته و با نمایش های بسیارخوب در بازیهای اخیر به عنصر مهمی در ترکیب چلسی تبدیل شده است، کاکا را بزرگترین الگوی فوتبالیش معرفی می کند.

پس از اعلام خبر انتقال اسکار به چلسی، مدت زیادی طول نکشید تا هواداران تیم لندنی ستاره جدید تیمشان را از نزدیک مشاهده کنند. اسکار در ترکیب تیم المپیک برزیل عملکرد فوق العاده درخشانی داشت و با ساخت چندین گل و به ثمر رساندن چند گل، نقش به سزایی در رسیدن تیم ملی کشورش به فینال المپیک داشت. اسکار و هم تیمی هایش به مدال نقره المپیک لندن بسنده کردند اما بازی های او در المپیک ثابت کرد که او هم در تیم ملی برزیل و هم در باشگاه جدیدش چلسی، آینده ی بسیار روشنی پیش رو دارد.

اسکار در مصاحبه با مجله رسمی چلسی می گوید: " از زمانی که یک کودک بودم همه به من می گفتند که روزی یک فوتبالیست حرفه ای خواهم شد. من هم مثل اکثر برزیلی ها فوتبال را از خیابان ها شروع کردم، البته چند زمین کوچک فوتبال هم داشتیم اما تقریبا از زمانی که پنج یا شش ساله بودم،بعد از ساعات مدرسه تمام وقت را در خیابان ها فوتبال می کردیم. پدر من هم یک فوتبالیست بود اما نه در سطح حرفه ای؛ در برزیل کوکان این گونه با فوتبال آشنا می شوند. پدر خانواده فوتبال را دوست دارد و به همراه دوستان و خانواده فوتبال بازی می کنند، بنابراین همه به فوتبال علاقمند می شوند."

" از زمانی که یک کودک بودم همه به من می گفتند که استعداد خاصی دارم و باید آن را در فوتبال به کار بگیرم. پدرم یک فوتبالیست بود و من و خانواده ام نیز فوتبال را دوست داشتیم. یادم می آید که پسرعموهای من می گفتند که استعداد فوق العاده ای در فوتبال دارم و زمانی که بارها این حرف ها را از زبان افراد مختلف شنیدم تصمیم گرفتم که تمام تلاشم را برای رسیدن به یک هدف بزرگ به کار بگیرم."

اسکار بازی در چلسی را با دو بار ورود به زمین به عنوان بازیکن حانشین آغاز کرد اما نخستین بازی او به عنوان بازیکن اصلی در برابر یوونتوس بود. او قدر این فرصت را دانست و با عملکردی درخشان و به ثمر رساندن 2 گل از جمله گلی زیبا که از هم اکنون در لیست بهترین گلهای فصل باشگاه قرار دارد، خود را به همگان معرفی کرد.

در برزیل اکثریت فوتبالیست ها از پله به عنوان الگوی فوتبالی خود نام می برند اما اسکار الگوی خود را از بازیکنان امروزی انتخاب کرده است: " مهمترین شخصیت فوتبالی برای من کاکا است. او در سائوپائولو و همان جایی که من فوتبالم را آغاز کردم بازی می کرد. او بزرگترین الگوی من و بوده و هست. زمانی که من کودک بودم رونالدینیو و رونالدو هم از بزرگان برزیل و اروپا بودند، پس طبیعی است که آنها هم الگوی من و دوستانم باشند. این ها بازیکنانی هستند که ما از کودکی دوست داشتیم شبیه آنها باشیم. بازی های آنها را به دقت تماشا می کردیم و پس از آن سعی می کردیم تمام حرکات آن ها را در زمین تمرین اجرا کنیم. اما اکنون من تمام تلاشم را می کنم که به سطحی که آنها در فوتبال اروپا داشتند برسم. "



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 642
بازدید کل : 133734
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1