وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

پس از ریسک ها و تردیدهایی که وجود داشت ، حالا نوبت تصمیم گیری خوزه مورینیوست . پیوستن مودریچ به رئال مادرید باعث شد که تردیدهایی در مورد بازیکنانی پدید بیاید که مشخصه های مشابهی دارند . باید به بازیکن کروات ، کاکا را اضافه کرد که جدیدا به سختی تمرین می کند و البته اوزیل که پس از دو فصل اول خوبش در رئال ، امسال افت کرده است . حالا هیچ کدام از آنها نمی توانند جایگاهشان در تیم را تضمین کنند .
اوزیل اخیرا گفته که خبر گردش های شبانه اش صحت ندارد و خود را یک فوتبالیست حرفه ای می داند :" از اول فصل تقریبا هرگز از خانه بیرون نرفته ام ." او مقابل والنسیا و ختافه فیکس شد . بازیهایی که مورینیو اعتقاد داشت که تیمش بی تعصب بازی کرده است . بازیکن آلمانی به مرور در نیمه های دوم افت می کرد و تعویض می شد .
کاکا اما به اندازه افت او ، روند نزولی داشته است . بازیکن برزیلی مدعی جام برنابئوست . بازی با میوناریوس شاید بازی آسانی بود اما نشان داد که او انگیزه زیادی دارد . عملکردش نظر مربی را جلب کرد تا بگوید :" وقتی بازیکنی انگیزه بالایش را نشان دهد ، مشخص می شود که می خواهد بازی کند . " که این را می توان به نشانه هشدار به بازیکنان دیگر دانست که اگر خوب باشند به ترکیب اضافه می شوند .
اما مودریچ را هم نباید فراموش کرد . گران ترین خریدی که مورینیو در رئال مادرید داشته است . خریدنش نشان می دهد که مورینیو در پست هافبک تهاجمی نیاز به تنوع داشته است . حالا مربی پرتغالی سه بازیساز عالی دارد . برنابئو در بازی اول بازیکن کروات از او تمجید کرد ، اوزیل که دو سال است که محبوب هواداران است و کاکایی که برگشته است .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 456
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 133541
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1