وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

 رئال مادرید بازی دوستانه در سی و چهارمین دوره را با یک پیروزی آسان به اتمام رساند .
بازی با تیم ضعیفی نظیر میکی ماوس فرصتی بود تا کاکا برای اولین بار پس از افتضاحش مقابل بایرن به چمن برنابئو وارد شود و البته با یک هت تریک امیدوار باشد که در بازیهای آتی آرام آرام دقایقی بازی کند .
تیمی که به برنابئو آمده بود ، بی شباهت به تیم میکی ماوس ها نبود و شاید ارزش و نام برنابئوی کبیر بالاتر از آن باشد که چنین بازی دم دستی و یک طرفه ای با نام بزرگ او مزین شود . میوناریوس تیمی است که در یک دهه گذشته دو بار تا مرز انحلال رفته و در سی سال اخیر فقط یک جام حذفی برده است . اگر قرار بود که از دی استفانو تجلیل به عمل بیاید ، لازم نبود که نام برنابئوی کبیر با تیمی که در سطح تیمهای دسته چهارم اسپانیا بود تباه شود .
مورینیو هم این بازی را جدی نگرفته بود . استراحت دادن به بازیکنان کلیدی نظیر ایکر ، ژابی ، راموس ، په په و کریستیانو هم این را اثبات می کرد . در ترکیب اصلی فقط هیگوائین و اوزیل از بازیکنان فیکس در این فصل بودند و کاکا نیز فرصت تازه ای بدست آورده بود . ترکیب نیمه اول بدین شرح بود : آدان ، ناچو ، واران ، آلبیول ، کوئنت رائو ، خدیرا ، اوزیل ، کاکا ، کایخون ، هیگوائین و موراتا .
رئال مادرید همان طور که انتظار می رفت تیم مالک میدان بود . کاکا که انگیزه ویژه ای داشت در همان پانزده دقیقه آغازین سه موقعیت روی دروازه میوناریوس بدست آورد که دفعه سوم روی پاس هیگوائین با شوتی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را گشود .
گل بعدی را هم سلطان گلزنی در بازیهای دوستانه رئال یعنی خوزه کایخون به ثمر رساند . این بار هم هیگوائینی پاس داد که به نظر می رسید از نظر روحی کاملا بهتر شده است .
میوناریوس سعی کرد که جلو بکشد که این فرصت را به رئال داد تا چندین ضد حمله داشته باشد که یکی را کایخون به هدر داد . در دقیقه 32 آلوارو موراتا یک گل زیبا به ثمر رساند تا نشان دهد که چرا او را جایگزین خلف رائول می دانند . روی پاس اوزیل ، بازیکن حریف را جا گذاشت و به زیبایی گلزنی کرد .
در دقیقه 36 کاکا یک حرکت تماشایی دیگر داشت تا موراتا به آسانی دروازه حریف را باز کند . دو دقیقه بعد روی ارسال اوزیل ، این کاکا بود که به طور اتفاقی این بار گلزنی کرد تا رئال مادرید با پیروزی 5-0 به رختکن برود .
در نیمه دوم فابینیو ، کاروالیو ، بنزما و مودریچ به زمین آمدند تا ناچو ، واران ، هیگوائین و موراتا از زمین بیرون بیایند . این تعویض ها باعث شد که بازوبند کاپیتانی از هیگوائین به کاکا برسد تا بازیکن برزیلی پس از بیش از چهل روز نیمکت نشینی یک شب رویایی را داشته باشد .
در دقیقه 60 ، روی پنالتی که دلگادو ، دروازه بان حریف روی کوئنت رائو انجام داد این کاکا بود که سومین گلش را به ثمر رساند . هشت دقیقه بعد این کایخون بود که صاحب موقعیتی دیگر شد و گل دیگری را به ثمر رساند .
در دقیقه 74 تعویض های بعدی مورینیو استفاده از خسوس ، درک و ماریو هرموسو به جای آدان ، آلبیول و کوئنت رائو بود .
مودریچ پس از آن که یک موقعیت را از دست داد ، یک پاس گل طلایی به بنزما داد تا نشان دهد که دستکمی از رقیبش ، اوزیل ندارد . تنها اتفاقات دقایق پایانی ، ورود اسین و توپگیری عالی خسوس بودند .
در مجموع این بازی فرصتی بود تا بازیکنان کمی روحیه بگیرند . هیگوائین پس از آن که مقابل سویا زیر تیغ انتقادات بود ، دو پاس گل داد . اوزیل پس از شروع فصل بدش با رئال عملکرد خوبی داشت و مودریچ هم اولین پاس گلش را در رئال داد . ناچو عملکرد فوق العاده ای به عنوان ذخیره آربلوا داشت و مهمتر از همه کاکا پس از مدتها وارد زمین شد و سه گل زد که البته دو تایش مشخص بود ، یکی شانسی و دیگری پنالتی .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 466
بازدید ماه : 459
بازدید کل : 133551
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1