وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

http://www.img4up.com/up2/39093803117308394339.jpg

رئال مادرید مورینیو در کمال ناباوری ، فصل سومش را بحرانی شروع کرد : دو بازی ، یک امتیاز .
با این که هیگوائین دومین گلش را در دومین بازی لالیگا به ثمر رساند ، اما رئالی ها در حفظ این نتیجه ناکام ماندند تا با گلزنی والرا و عبدل ، رئال در عرض چهار روز ، دو شکست را تجربه کند .
رئال در نیمه اول بد نبود . خوب نبود اما نمی شد عملکردش را بد دانست . تک گل هیگوائین در دقیقه 26 ، تا حدودی هواداران را امیدوار کرد . او روی پاس دی ماریا ، بین دو دفاع وسط حریف توپ را استپ کرد و به خوبی گلزنی کرد تا از شمار گلهای رونالدو نازاریو گذر کند .
کریستیانو در شبی که همچنان نا آماده به نظر می رسید ، باز هم در نیمه اول ، سه چهار موقعیت را خراب کرد تا مشخص شود که انگار هنوز که هنوزه در شوک حال په په به سر می برد ! اوزیل هم با این که یک حرکت انفرادی عالی در اوایل بازی داشت ، کاملا بی حال به نظر می رسید و استفاده از او در ترکیب ، مشخصا تصمیم درستی به نظر نمی رسید .
به هر صورت هر طور که بود و علیرغم اشتباه بزرگ ایکر در خروج ، رئال نیمه اول را به سلامت به رختکن رفت و با تک گل هیگوائین ، نتیجه 1-0 را حفظ کرد .
در همان دقایق آغازین نیمه دوم ، به نظر می رسید که ژابی مصدوم شده باشد هر چند که بازیکن سن سباستینی ترجیح داد که با توجه به شرایط بازی درون زمین بماند .
در این نیمه خیلی زود والرا بالاتر از ژابی و راموس ، از روی نقطه پنالتی سر زد تا دروازه کاسیاس برای پنجمین بار در این سه بازی رسمی فصل گشوده شود ، هر چند که آمار بالای گلهای خورده رئال در طول پیش فصل هم نشان می داد که رئال نمی تواند به استحکام دفاعی خود اتکا کند به طوری که در دو ماه اخیر ، به استثنای بازی با سلتیک ، رئال در همه بازیها گل خورده است .

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 133619
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1