وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

همان طور که مورینیو گفته بود ، بردن در نیوکمپ آسان نیست ، چرا که باید علاوه بر یازده بازیکن حریف ، به تیم داوری هم غلبه کرد .

در شبی که رئال مادرید مستحق شکست نبود ، اشتباه بزرگ و مسلم داور در گل آفساید پدرو ، همه چیز را عوض کرد . هر چند که زدن دو گل در نیوکمپ ، کار را برای بازی برگشت آسان خواهد کرد .
تیم تیتو نشان داد که با تیم گواردیولا مو نمی زند . همچنان تائتر و کمک های داوری ، دو تاکتیک اصلی این تیم در طول بازیها هستند که اگر اجرا نشوند ، هرگز این تیم نمی تواند به نتیجه برسد . الکسیس سانچز با نقش بازی کردنش ، حتی حوصله کلوس گومز ، داور بازی را هم سر برده بود و البته گل پدرو که سرنوشت بازی را تا حد زیادی مشخص کرد در موقعیتی کاملا آفساید به ثمر رسید .
بازی در نیمه اول تقریبا طرف هیچ کدام از تیمها نبود به طوری که نه ایکر و نه والدس ، هیچ واکنش جدی نداشتند . استفاده از بنزما به هیگوائین تقریبا عجیب ترین نکته ترکیب بود چرا که بازیکن فرانسوی که به نظر می رسید همچنان یوروی وحشتناکش را از یاد نبرده ، یکی از بدترین و کم اثر ترین بازیکنان در طول زمین بود .
بارسا در طول نیمه اول به ندرت به دروازه رئال می رسید و در یکی دو باری که نزدیک محوطه جریمه سفیدها شدند هم با بی دقتی توپهایشان را روانه اوت کردند . مسی دو توپ خوب را به شکلی احمقانه از دست داد تا مشخص شود که عقده رسیدن به سال فوق العاده ای که کریتسیانو داشته ، دارد او را می کشد . رئال هم در فاز تدافعی به خصوص روی توپربایی های کوئنت رائو عالی بود اما در فاز تهاجمی به علت کندی بیش از حد بنزما و کم دقتی ، گیج می زد .
در نیمه دوم در شرایطی که رئال مادرید تیم حاکم بر میدان بود ، خیلی زود روی یک کرنر توسط کریستیانو یک گل سالم به ثمر رساند اما یک دقیقه بعد این کلوس و کمک هایش بودند که به کمک تیتوی بینوا آمدند تا این بار توسط مورینیو و شاگردانش انگشت نشود . پدرو در موقعیتی کاملا آفساید روی پاس ماسکرانو گلزنی کرد تا شرایط بازی عوض شود .
در حالی که در صورت مردود شدن این گل ، رئال می توانست با کنترل بازی به آسانی برنده این بازی باشد ، اما روحیه رئالی ها کشته شد تا مسی بالاخره از روی نقطه پنالتی ، حرصش از بودن در سایه رونالدو در سال 2012 را خالی کند و دقایقی بعد ژاوی روی یک کم دقتی خط دفاع رئال ، گلزنی کند .
اما از آن جا که چوب خدا صدا ندارد ، والدس تعارف تیم داوری را پس زد و در یک حرکت مضحک ، یک پاس گل تماشایی را به دی ماریا داد تا شاگردان مورینیو به بازی برگردند و بارسایی ها در دقایق پایانی با زیر توپ زدن تلاش کنند که با پیروزی نا امید کننده 3-2 به رختکن بروند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 617
بازدید کل : 133709
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1