وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

پس از یک فصل مشکل که رائول آلبیول فقط 15 بازی انجام داد ، مصدومیت په په درهای فیکس شدن را به روی بازیکن والنسیایی برای حضور در کنار راموس در نیوکمپ باز کرد . این بهترین سناریو برایش است . این بازیکن می خواهد به انتقادات غلبه کند و بیشتر در ترکیب باشد و با توجه به رفتن کاروالیو نقش مهمتری داشته باشد .
پس از قهرمانی یورو در تابستان ، آلبیول از نظر بدنی سرحال است . او پیش فصل خوبی داشته و در بازیهای دوستانه توانسته خودش را بالاتر از واران به عنوان مدافع سوم تیم مطرح کند . این در حالیست که فصل گذشته او در 6 بازی لالیگایی فیکس شده بود و بازیکن فرانسوی 11 بار اما انگار حالا ورق برگشته است .
او می خواهد رئال مادرید با تمدید قراردادش اشتباه نکرده است . آلبیول در نظر دارد که خود را به عنوان قطعه ای مطمئن از این باشگاه اثبات کند . او بازیکن مستعدی است ، مورینیو فعلا می تواند به او اتکا کند و در نظر دارد که برای پست دفاع راست هم به او اعتماد داشته باشد . یعنی در زمان هایی که آربلوا نمی تواند بازی کند ، او به عنوان ذخیره اش به ترکیب برسد .
در حال حاضر ، آلبیول سعی می کند که خودش را اثبات کند . البته او دوست ندارد با مصدومیت هم تیمی هایش به ترکیب برسد ، او می خواهد که خودش را ثابت کند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 644
بازدید کل : 133736
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1