وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

" به من بگو که چطور لباس می پوشی و من به تو می گویم که چه کسی هستی " " به من بگو چه می خوری و من می گویم که چه کسی هستی " " به من بگو چه می خوانی و به تو می گویم چه کسی هستی ... " عاشق این بازی هستم چرا که می توان با بررسی جزئیات و شناخت نفرات از آن لذت برد و شخصیت انسان ها را درک کرد . در مورد مصاحبه مورینیو با بی بی سی هم باید گفت :" به من بگو با چه لحنی صحبت می کنی و من به تو می گویم چه کسی هستی " حالا آقای خاص همچون مادریدیستاها صحبت می کند و می توان او را یک مادریدیستا خواند . مورینیو در این مصاحبهانگلیسی با همان حالتی صحبت کرد که رئالی ها در مورد باشگاهشان صحبت می کنند . با لحن علاقمندان به " بهترین باشگاه تاریخ . " لحنی که کاملا متضاد لحنی است که مربی پرتغالی قبل از این استفاده می کرد .
حتی یادم است که یک روز مورینیو گفت که یک مادریدیستا نیست . اما حالا شرایط عوض شده است . مربی که به این جا آمد تا یک کار ضربتی انجام دهد ، اما حالا خودش فلسفه باشگاه را درون خودش می بیند . یکی از سورپرایز ها مربوط به تمدید قراردادش است . او به این خاطر قبول کرده که تا ژوئن 2016 بماند که یکی حس خوب در این باشگاه دارد . مورینیو حالا این جاست ، همان طور که باید باشد .
فردریک هرمل



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 565
بازدید کل : 133657
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1