وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

خوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید دیروز با رادیو بی بی سی مصاحبه کرد .
ترجیح می دهید شما را مربی بخوانند یا مدیر ؟
در روابطم با بازیکنان ممکن است که هر طوری صدایم بزنند . در پرتغال ، "مربی " رسم است اما "رئیس " ، " استاد " ، " آقا " یا خوزه هم می گویند .

کدام را بیشتر دوست دارید ؟
خودم " رئیس " را ترجیح می دهم . فکر می کنم که اولین بار دامین داف مرا با چنین اسمی صدا کرد و کمی طول کشید تا ابعاد دقیق این کلمه را درک کردم . این چیزی است که تا همیشه می ماند . لمپارد و تری به من می گویند استاد . داشتم کتاب یکی از مربیان بزرگ تاریخ ورزش دانشگاهی ، جان وودن را می خواندم که مربی تیم بسکتبال UCLA بود و نوشته بود که مهمترین نکته ، روابط انسانی با بازیکنان است .

و این که همه چیز را ببری ؟
برد همه چیز نیست . بردن مهمتر از جنبه های فردی نیست .

به الکس فرگوسن احترام می گذارید ؟
البته ، اولین برخوردم با او را هرگز فراموش نمی کنم . در چمپیونزلیگ با پورتو ، به یونایتد غلبه کردیم . پس از آن با گری نویل به رختکن ما آمد و با ما خوش و بش کرد . از آن موقع فهمیدیم که وقتی تیمی شایسته برد است ، باید به آن احترام گذاشت . این اتفاقی است که در مورد بایرن در سال گذشته افتاد . من پس از بازی غم نداشتم . فرگوسن بهترین مربی در فوتبال انگلیس است .

به چلسی بر می گردید ؟
من جایی می روم که مردم واقعا ما را می خواهند . البته تکرار می کنم : من در رئال هستم و می خواهم در این جا باشم . قرارداد جدیدی بسته ام و به رفتن فکر نمی کنم . روزی که بروم به این خاطر است که می خواهم برود . البته درست است ، مطمئنا روزی به فوتبال انگلیس بر می گردم .

به گرفتن لالیگا از بارسلونا افتخار می کنید ؟
ما با 9 امتیاز فاصله برنده شدیم . آنها 91 امتیازی شدند اما ما 100 امتیاز گرفتیم و همه رکوردها را شکستیم . فوق العاده بود .

چطور به خود انگیزه می دهید ؟
باشگاه ها به من انگیزه می دهند . وقتی در باشگاهی هستم ، طوری پیراهن آن باشگاه را به تن می کنم که شاید آخرین بارم باشد . هواداران بخشی از من هستند . سعی می کنم که ارتباط درونی با هواداران داشته باشم ، خیلی زود یکی از آنها باشم و اتفخار کنم که مستقیما می توانم با آنها در ارتباط باشم و برایشان شادی بیاورم .

روابطتان با مدیران چطور ؟ همیشه خوب بوده است ؟
با مالکان باشگاه مشکلی نداشته ام . در چلسی می خواستم بمانم و نمی خواستم که اوضاع در جهتی حرکت کند که همه می دانستیم که شرایط خوبی نخواهد داشت . حالا با هم دوست هستیم ، هیچ مشکلی میان من و آبراموویچ نیست . وقتی افراد مرا بشناسند می فهمند که کار کردن با من آسان است چرا که برای افرادم می جنگم . برای بهبود شرایط بازیکنان، جنگیدن برای باشگاه و هواداران آماده ام . من یک هوادار عادی هستم .

تا 2016 با رئال مادرید قرارداد دارید ، برنامه بعدی چیست ؟
ببینید ، اولین چالش این بود که به این جا بیایم و برنده شوم . این که سلطه بارسلونا را متوقف کنیم . ما این کار را کردیم و می توان گفت که این کار را انجام دادیم . اما حالا که برنده بوده ایم ، می خواهیم به تلاش دامه دهیم . رئال مادرید بهترین باشگاه قرن بیستم بوده و حالا می خواهیم که بهترین باشگاه قرن بیست و یک شود .

تیمهایی هستند که 80 درصد مالکیت توپ در طول بازی دارد ...
ما 80 درصد مالکیت توپ نداریم و نمی توان گفت که این بهترین سبک است . مطمئنا سبک من نیست .

مربی تیم ملی پرتغال نمی شوید ؟
فعلا نه . در عرصه باشگاهی سالی 60 بازی انجام می شود ، در عرصه ملی شاید 10 تا . اما جای افتخار است اگر در تیم ملی کشورت کار کنی .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 242
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 133610
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1