وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

باز هم کریستیانو بود که با روحیه جنگندگی خود رئال مادرید را نجات داد تا تیم مورینیو با وجود بازی بدش به سوسیه داد غلبه کند .

Free celebrity, entertainment and fashion photos!

تصمیمات عجیب مورینیو ، اولین بازی سال 2013 رئال مادرید را به یک بازی ملال آور تبدیل کرد . آدان که " با تصمیم فنی " در ترکیب رئال قرار گرفته بود ، به غیر فنی ترین شکل ممکن ، رئال را ده نفره کرد تا رئال تا لبه " ضربه فنی " شدن هم برود . اسین و آربلوا ، دو بازیکن محبوب مورینیو حتی در مقابل بازیکنان سطح پائین سوسیه داد نیز اتوبان به راه انداخته بودند تا مشخص شود که اگر کریستیانو نباشد ، دستپخت نامطبوع مورینیو می تواند فضاحتی تاریخی به بار آورد .
در همان آغاز بازی ، این بنزما بود که از ضعف خط دفاع سوسیه داد استفاده کرد تا با پاس خدیرا در موقعیتی تک به تک ، دروازه حریف را بگشاید . کریم گویا فهمیده بود که مشکل اصلی اش در سال 2012 ، گربه بودنش است چرا که این بازی ، با مدل موهای جدیدش خود را به شکل خروس در آورده بود که برایش نتیجه بخش هم بود چرا که با یک گل و یک پاس گل ، از معدود خوب های رئال بود .
اما شروع خوب رئال با افتضاح آدان به هم ریخت . چوب خدا به مربی پرتغالی صدا نداشت . او که با تصمیم فنی بالاتر از بهترین دروازه بان پنج سال اخیر فوتبال جهان روی نیمکت قرار گرفته بود ، به شکلی احمقانه به حریف پنالتی داد تا اخراج شود و بازی را کسالت بار کند . اتفاقا "تفاوت فنی " کاسیاس و آدان هم همین بود . این که مسلما کاسیاس می دانست که باز شدن دروازه اش در دقیقه 6 ، خیلی هوشمندانه تر از ده نفره شدن تیمش می تواند باشد .
کاپیتان محجوب رئال مادرید ، با طمانینه و بدون آن که استرس به دل خود راه دهد ، جای کایخون به زمین آمد ، هر چند که در مهار پنالتی ژابی پرایتو ناکام بود و بازی به نتیجه 1-1 کشیده شده بود .
تصمیم عجیب مربی ، تاثیرش را روی کاپیتان گذاشته بود و کاسیاسی که بی تمرکز تر از همیشه بود ، در آغاز حضورش در زمین کاملا گیج می زد هر چند که پس از دقایقی دوباره راه افتاد .
بازی آرام دنبال می شد و دو تیم روی اشتباهات خط دفاع همدیگر به موقعیت می رسیدند . خدیرا که در غیاب کایخون جلوتر کشیده بود ، چند موقعیت هم پیدا کرد که در نهایت روی یک کرنر ، پس از شوت کاروالیو با ضربه نرم پشت پا دروازه براوو را گشود تا تیمش را پیش بیاندازد .
اما دیری نپائید که خط دفاع آشفته و بی روح رئال مادرید ، باز هم جلوی سوسیه داد زانو زد تا پرایتو با تعلل عناصر تدافعی رئال نظیر آربلوا و اسین به سادگی با کاسیاس تک به تک شود و دروازه کاسیاس را باز کند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند .
مورینیو حتی می دانست که خرید 30 میلیونی اش ، لوکا مودریچ هم نمی تواند به کارش بیاید و به همین علت ترجیح داد که تغییر چندانی در نیمه دوم نداشته باشد .
قناعت سوسیه داد به تساوی باعث شد که آرام آرام بازی تحت کنترل رئال بیافتد که بالاخره روی یک ضد حمله ، این بنزما بود که با پاسی عمقی ، توپ را برای کریستیانو فرستاد تا کاپیتان رئال در این بازی ، با ضربه ای محکم و دقیق ، شلیک نجات رئال را به دروازه براوو بنوازد .
دقایقی بعد ، ستاره پرتغالی یکی از آن کاشته های تماشایی خود را به طاق دروازه سوسیه داد چسباند تا خیال هواداران رئال برای بازگشت به جزیره آرامش راحت شود ، البته اگر مربی تیم دوباره قصد فرافکنی و جنجال سازی را نداشته باشد .
هیگوائین که به جای بنزما به زمین آمد ، در همان بدو ورودش به زمین ، تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد که دقایقی بعد ، پرایتو از جا ماندن آربلوا که یک اتفاق مرسوم در بازیهای رئال است ، استفاده کرد تا فاصله را کمتر کند و نتیجه را 4-3 کند .
در ادامه با اخراج استرادا از سوسیه داد ، بازی متعادل تر شد و در ده دقیقه پایانی ، رئال با ورود مودریچ تیم حاکم بر میدان بود .
در هر صورت هیچ تردیدی نیست که مورینیو با این ترکیب چینی و با این وضعیت باید برای بازی با اوساسونا در پامپلونا ماتم بگیرد چرا که کریستیانو ، ستاره تیمش غایب خواهد بود و او دوباره باید به امثال اسین دل خوش کند . شاید پرز با دیدن این بازی ، بتواند که بیش از پیش تلاش هایش را برای تمدید قرارداد رونالدو ادامه دهد .

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 375 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1039
بازدید ماه : 1195
بازدید کل : 132899
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1